ספורטיבי
תפריט

סקי וכדורגל האם זה הולך ביחד?

חופשה משולבת שכוללת צפייה במשחקי כדורגל בליגה הצרפתית וסקי באלפים.

צרפת נחשבת כיום כיעד אטרקטיבי מאוד לחופשה, מפני שהיא פונה מגוון רחב מאוד של יעדים. מילדים והורים בטיול בר מצווה שרוצים לראות משחק של מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה בפריז, בין אם מדובר בזוג צעיר שמחפש חופשה רומנטית על הים של ניס, ובין אם מדובר במשפחה שמחפשת חוויה ייחודית של סקי בעיירה ואל טורנס שבאלפים הצרפתיים.

בזכות מגוון האטרקציות שיש בה, משך הטיסה הקצר יחסית והתרבות העשירה שלה – צרפת הפכה ליעד מבוקש בקרב ישראלים רבים. כל הסיבות שמנינו למעלה התפתחו לתופעה חדשה – חופשה משולבת.

במסגרת חופשה משולבת מגיעות משפחות רבות לטיול שעוזר לכולם להיות מרוצים. למשל, שילוב של צפייה במשחק כדורגל בליגה הצרפתית עם טיול במוזיאון הלובר ורובע האומנים בפריז.

בטקסט הזה תוכלו לקרוא על היתרונות של סקי באלפים הצרפתים, העניין המחודש שהליגה הצרפתית מעוררת והיתרונות של שילוב של שניהם בחופשה שאתם מתכננים.

סקי באלפים הצרפתיים

צרפת היא יעד מעולה לחופשת סקי הודות למבחר העצום של אתרי הגלישה שבה, שמכיל יותר ממאה אתרים שונים. המגוון העצום הזה יוצר טווח של רמות קושי, מחירים ונוף, ולכן חופשת סקי באלפים הצרפתים מתאימה לכל רמות הגלישה והתקציבים.

באלפים הצרפתים יש גם בתי ספר מצוינים ללימוד גלישת סקי. בנוסף, אחת עונות הסקי הארוכות בעולם מתקיימת בצרפת, כשהיא נמשכת אפילו עד מאי. דבר זה מגדיל את חלון ההזדמנויות לצאת לחופשת סקי באלפים הצרפתים בזמן שהכי נוח לכם.

בחופשת סקי באלפים הצרפתים תוכלו לקבל תמורה הוגנת לכסף שלכם, הודות לגיוון שמסלולי הגלישה השונים מציעים, האתגר וההנאה. באתרי הגלישה ישנן אטרקציות ספורט השלג נוספות, כמו גלישת סנובורד וגלישת מזחלות.

יתרון נוסף הוא המלונות שסביב אתרי הגלישה, שמציעים פינוק אמיתי לכל קבוצה שמתארחת אצלם, בין אם מדובר במשפחה או בקבוצת חברים, בדמות מתקנים איכותיים בעיצוב נפלא.

צפייה במשחקי הליגה הצרפתית

הליגה הצרפתית חווה ממש רנסנס בשנים האחרונות.

אי אפשר להתייחס לשינויים שקורים בליגה הצרפתית בלי להזכיר את המעבר של לאו מסי לפריז סן ז’רמן, שטלטל את עולם הכדורגל האירופאי. המעבר של מסי לקבוצה הצרפתית מסמן באופן ברור ביותר את ה”לידה מחדש” של הליגה הצרפתית.

הליגה הצרפתית משלבת באופן כמעט לא רגיל בין הופעות של כוכבים מהטופ של הכדורגל העולמי כמו קיליאן אמבפה וניימאר, לבין ניצחונות מפתיעים של קבוצות שמגיעות למשחקים כ”אנדרדוג”. הדוגמא הטובה ביותר היא פריז סן ז’רמן שכבר הזכרנו קודם. למרות תקציב עצום וכמויות ניכרות כישרון שיש לקבוצה – יש לא מעט משחקים שהקבוצה מפסידה.

סיכום

לסיכום, שילוב בין ההנאה שבחופשת סקי לחוויה הייחודית שצפייה במשחק כדורגל בליגה הצרפתית יכול ליצור עבורכם את חווית החופשה המושלמת, הודות ליתרונות של שתי החוויות המיוחדות האלה.

ספורטיבי ! חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל

במחירים מנצחים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית ממומחי הספורט שלנו

חבילות למונדיאל 2022 בקטאר בהנחות למקדימים להזמין.