ספורטיבי
תפריט

מסעדות במנצ’סטר: המלצה על מסעדות ואוכל במנצ’סטר

התפשטה לה שמועה שאתם טסים למנצ’סטר בקרוב… אז הנה – הכנו לכם את המאמר המושלם שיכין אתכם למסע הקולינרי הפרטי שלכם בעיר הפועלים הטובה והאהובה – מנצ’סטר. אלפי התיירים שמגיעים מדי יום לבקר בה, הופכים את מנצ’סטר לאחת הערים המתויירות ביותר באנגליה, ויוצרים פסיפס אנושי חדור מטרה – לטעום ולגלות כמה שיותר מהמטבח המקומי העשיר. אז נכון, מנצ’סטר היא עיר שמוכרת בעיקר בזכות קבוצות הכדורגל שלה, מנצ’סטר יונייטד ומנצ’סטר סיטי. אבל מעבר לזה, מדובר בעיר קסומה, עם מוזיאונים יפים, הופעות רוק וחיי לילה סוערים. 

וכמובן – שאי אפשר להתחיל ולסגור את היום בלי לגימה מבירה משובחת, בין מסעדה אחת לשנייה, בין חנות אחת לאחרת. ונחזור לכדורגל – איך הכדורגל הזה – שמככב כאן בכל פינה, משתלב עם אוכל? באופן הכי טבעי שבעולם. רבות מהמסעדות מציעות מנות עם שמות שקשורים לעולם הכדורגל, מציגות תמונות מהמגרשים ומהווי על הקירות, מתהדרות בתמונות של הכדורגלנים המקומיים והמפורסמים שהגיעו לאכול שם (היי סיר אלכס), ונותנות את התחושה שהכדורגל והאוכל – גרים כאן באושר. אז נכון, היא לא נוצצת כמו לונדון אחותה הגדולה, אבל מנצ’סטר, עיר הפועלים והתעשייה, מציעה גם מגוון מסעדות איכותיות – אל תדאגו, לא תישארו רעבים.

מסעדות מומלצות במנצ’סטר

: Mash & Air

מסעדה גדולה מאוד (לא פחות מ4 קומות), שמשמשת גם כמבשלת בירה. הקהל פה מאוד איכותי, תחושה של בוהמה משולבת עם מוסיקה טובה שבוקעת מהרמקולים המפוזרים סביב, והמנות סופר אטרקטיביות – אבל שימו לב, המחירים – קצת פחות.

כתובת: 40 Chorlton St.

אוכל סיני בלונדון: Yang Sing

שוחרי המטבח הסיני – עולים לרגל בהמוניהם למסעדה הזו, והם בהחלט יודעים למה. המבנה שבו היא ממוקמת נפלא כשלעצמו – ומעוצב בסגנון שנחאי של שנות ה-30. אבל גולת הכותרת היא המסעדה עצמה, שמציעה מנות אינטימיות ומתאימה לערב רומנטי בניחוח אסייתי. המוקפץ במקום הוא אחד הטעימים שתאכלו בחיים, ויש גם מנות צמחוניות שוות ביותר.

כתובת: 34 Princess Street .

מקס ביסטרו – Macc’s Bistro (כשרה)

מסעדה אהובה במיוחד על הקהילה היהודית במנצ’סטר, שכן היא ממוקמת בתוך מועדון הספורט המקומי המיועד להם. המסעדה כשרה ומציע מנות טעימות במיוחד ובמחירים טובים ונוחים. בין היתר אפשר למצוא בתפריט פיצות מבצק פריך, סלטים עשירים בירקות, בייגל’ס, כריכים שונים, מרקים (בחורף) ומגוון קינוחים שווים. המסעדה שוכנת סמוך לאזור העתיק של העיר, מה שמקנה לה זרם בלתי פוסק של תיירים (בעיקר יהודים אבל לא רק) שמגיעים להתרשם ולספוג קצת מהאווירה, ולאכול ארוחה טובה ומשביעה.

Bury Old Road, Prestwich

ספורטיבי ! חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל

במחירים מנצחים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית ממומחי הספורט שלנו

חבילות למונדיאל 2022 בקטאר בהנחות למקדימים להזמין.