ספורטיבי
תפריט

מסעדות בלונדון: המלצה על מסעדות ואוכל בלונדון

זוכרים שבמשך שנים התבדחנו על חשבונו של המטבח האנגלי? ובכן, לא עוד.
לונדון, הבירה האנגלית האצילית והיפה, כבר מזמן יכולה לזקוף את ראשה הגסטרונומי בגאווה, עם שלל מסעדות המעוטרות בכוכב מישלן אותן אפשר למצוא ברחבי העיר, וגם מסעדות פועלים, ושווקי איכרים שבהם אפשר ליהנות מחוויה קולינארית ותרבותית יוצאת דופן. בטח שמעתם על ג’יימס אוליבר. אוליבר, המכונה גם ”השף העירום”, יצר מהפכה של ממש במטבח האנגלי, תוך יצירת גימיק מקורי במיוחד, תוך בישול בדרך חיננית ושימוש בחומרים טריים ומקומיים (בעיקר שמן זית ופסטה). אוליבר אחראי על תכניות טלוויזיה, ספרי בישול רבים ואפילו פתח בית ספר לבישול שבו הוא מכשיר את דור העתיד של השפים האנגליים. ברחבי לונדון ישנן שתי מסעדות תחת שמו – ג’יימי איטליאן, ו-
Fifteen.


כדאי לזכור – לונדון עיר דינאמית שמשתנה כל הזמן, מסעדות נפתחות בה על ימין ועל שמאל, ולכן הכנת רשימה אקסלוסיבית כזו היא משימה לא פשוטה כאשר כל יומיים נפתחת מתחרה חדשה שמנסה לכבוש את הבמה ואת לב המבקרים והמקומיים בעיר. אבל מה אנחנו אוהבים יותר מאשר משימות מורכבות אשר בסופן אנחנו זוכים לארוחה טובה ומפנקת…?
אז בואו וננסה לעשות סדר קולינארי ונספר לכם איפה המסעדות הטובות ביותר, כדי שאתם תוכלו לטייל בראש שקט ולקפוץ מארוחה אחת לשנייה, בחיוך גדול, בטן מלאה והנאה צרופה.

אלה המסעדות שאסור לכם לפספס כשאתם בלונדון

1- יאוצ’ה – המוכרת והאהובה:

 Yauatcha Soho – אחת המסעדות הידועות והאהובות ביותר על הישראלים, והאמת – די בצדק. יאוצ’ה מציגה את הדים סאם הכי שווים בעיר. במסעדה יש מנות נוספות כמו הגיוזה הצמחונית שהפתיעה לטובה. האווירה במקום נפלאה והעיצוב מוקפד במיוחד, אבל מה שהכי תופס את העין זה השירות החם והאדיב של הצוות האסייתי-אנגלי העובד במקום.

2- כאן גדל ג’יימס אוליבר:

The River Café – אז כן, כמו שכתוב בכותרת – מספרים שכאן גדל והתפתח השף הלונדוני הכי מפורסם בעולם – ג’יימס אוליבר. אבל מעבר לזה, הריבר קפה היא באמת אחד המוסדות הקולינריים הוותיקים והאיכותיים ביותר בלונדון. בגדול – מסעדה איטלקית פשוטה, לא זולה אבל סופר טעימה. מנות כמו מוצרלה באפלו עם שעועית וטפנד, פיצה עם תפוחי אדמה ופרמזן (טעים!), רביולי ריקוטה ואפונה, ועם מגוון קינוחים שווים כמו טארט שקדים, תותים, ופאי לימון.

3- הפינה החמה והישראלית:

מה יותר מענג עד מרטיט מאשר לשוטט לכם ברחבי לונדון ולמצוא לפתע מסעדה ישראלית אותנטית, איכותית ויפה כמו ה-The Barbary, מסעדה אשר נפתחה על ידי היזמים של ה’מחניודה’, ומציע חומוס, סיגרים מרוקאים, דגים על הגריל ועוד מגוון תבשילים שכולנו אוהבים ומכירים מהבית. ארוחות הערב במקום הפכו לחוויה של ממש, באווירה חמימה ונעימה, אבל לא פשוט למצוא מקום – הקפידו להזמין מראש. מנות מומלצות: לחם נאן (מהטאבון), ותמנון חרוך.

4- חזיר, ברווז – ומה שביניהם:

ה-Social Eating House, היא מסעדה מעוצבת ויפה שמעניקה ליושביה לא רק אווירה נהדרת, שכן תפריט מגוון ונגיש שמעלה על נס את בשר החזיר והברווז (חייבים לטעום), ומכיל גם קצת נגיעות מהמטבח היפני. אבל אל תגידו שלא אמרנו לכם – המחירים לא זולים בעליל.

5- Kiln – מסע בין בנגקוק ללונדון:

ה-KILN, זו בעצם המסעדה השנייה של בן צ’פמן, אמן הברביקיו התאילנדי, אבל ללא ספק המוצלחת והיפה שבהן. המסעדה מציעה מגוון מנות מהמטבח האסייתי, והמחירים בינוניים. מתאימה למי שרוצה לחוות ערב קצת שונה, באווירה אחרת.

6- מסעדת שף לונדונית – Fifteen

ג’יימס אוליבר הוביל את המסעדה למחוזות חדשים ושיאים שבאים לידי ביטוי במנות הדגל המשובחות שלו, ובאהבה שהמסעדה הזו מקבלת מהקהל. גם קהל מקומי, וגם תיירים, כל מי שמגיע מיד מתאהב. אי אפשר באמת לטייל בלונדון בלי לבקר במסעדה הזו שמציעה גם אווירה משוחררת, רומנטית וטרנדית בנוסף לאוכל הנפלא, והמיקום הייחודי – על מבנה לונדוני ישן וקסום.

7- Wachaka – אוכל מקסיקני כמו שאתם אוהבים:

הרשת המעולה הזו מציעה אוכל מקסיקני אסלי, מלא השראה, רווי בחריפות, משולב בעופות בכל מיני גדלים, והקינוחים – מה נגיד על הקינוחים? פשוט תבחרו ותטעמו, לכו עם העיניים שלכם. המחירים סבירים לחלוטין והמסעדה כמעט תמיד מלאה עד אפס מקום – מה שתורם לאווירה השמחה.

אז כן, כמו שראיתם האופציות רבות ומגונות, הודות למהפכה הקולינרית שחוותה לונדון בעשורים האחרונים, הודות לגל ההגירה מהודו, ויאטנם, אתיופיה והמזרח התיכון, אשר פתח לה את הצ’אקרות, כמו שאומרים, לכיוונים ולמחוזות חדשים. נכון שהמסעדות הלונדוניות יקרות מעט ממקביליהן בניו יורק ופאריז, אבל כשחושבים על זה הכל יקר יותר בלונדון, ועדיין – ברוב המקומות שהמלצתי לכם כאן למעלה תהנו מאוכל מעולה, אטרקטיבי וטעים במיוחד, ורוב הסיכויים שתהנו מכל רגע. אתם יותר ממוזמנים כמובן לשלב את זה יחד עם כרטיסים לכדורגל בלונדון. ועכשיו כל מה שנותר לכם זה להזמין מונית ולהתחיל את הבילוי שלכם. בהצלחה!

ספורטיבי ! חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל

במחירים מנצחים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית ממומחי הספורט שלנו

חבילות למונדיאל 2022 בקטאר בהנחות למקדימים להזמין.