ספורטיבי
תפריט

חופשה משולבת בין כדורגל וסקי

כשאתם טסים לחוץ לארץ, אתם מחפשים אחרי האטרקציות המקומיות הכיפיות ביותר שתוכלו לקחת בהן חלק. האטרקציות הן אלו שהופכות את הטיול בחוץ לארץ לכל כך מיוחד, והן אלו שמייצרות את הזכרונות הכי טובים שאתם עומדים לשאת איתכם לאורך כל החיים שלכם. חופשה משולבת בין כדורגל וסקי היא חופשה שרבים בוחרים בה, במיוחד בשנים האחרונות, משום שהיא מסוגלת להעניק להם כמה אטרקציות במקום אחד, ולהחזיר אותם לארץ מצוידים בסיפורים מצחיקים, בחוויות חד פעמיות, ובזכרונות שאי אפשר לתאר במילים. אז איך מתחילים לתכנן חופשה משולבת בין כדורגל וסקי? בואו נבדוק ביחד.

 

חופשה משולבת בין כדורגל וסקי – הנאה רצופה מההתחלה ועד הסוף

אחד הדברים שהכי מאפיינים חופשות בחוץ לארץ, ובאירופה בעיקר, הוא ביקור במשחקי כדורגל. הליגות האירופאיות השונות, כמו הלה ליגה הספרדית, הליגה האנגלית, הליגה האיטלקית ועוד, הן ליגות שגם מי שלא מתחבר במיוחד לעולם הכדורגל, יכול להנות מאוד מהמשחקים שמתקיימים במסגרתן.

ברגע שאתם מצרפים לכל זה גם גלישת סקי, אתם בעצם משלבים בין אטרקציה שבה אתם הצופים בלבד, לבין אטרקציה שבה אתם לוקחים חלק באופן פעיל. הגולים שתצפו בהם במשחק הכדורגל, והגלישה על השלג הלבן שתבצעו, יצרו עבורכם את החוויה המושלמת.

 

איפה אפשר לעשות חופשה משולבת בין כדורגל וסקי?

יש מקומות בעולם שיכולים להציע לכם הרים גבוהים ומושלגים בתקופות ארוכות יותר בשנה וגם אתרי סקי כשר שמותאמים לקהל מסורתי , ויש מקומות בעולם שיכולים להציע לכם משחקי כדורגל מעולים ומסקרנים בכל רגע ורגע בשנה. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא למצוא את המקום שמשלב בין שניהם, ואנחנו הכנו לכם כאן כמה מקומות אופציונלים ששווה לכם מאוד להכיר.

המדינות שוויץ, צרפת, איטליה ואוסטריה הן היעדים המושלמים לחופשה משולבת בין כדורגל וסקי. אתם יכולים להנות כאן ממשחקי כדורגל של הקבוצות המוכרות והאהובות ביותר בעולם, כמו פריז סן ז’רמן, יובנטוס או מילאן, במקביל לגלישה בהרים הכי יפים שהעיניים שלכם אי פעם ראו.

 

דילים משתלמים לחופשה משולבת בין כדורגל וסקי

היום הרבה חברות כבר הבינו את הפוטנציאל הגלום בהרכבת חבילות שלמות שמשלבות בין טיסות, העברות, לינה בבתי מלון, כניסה לאתרי גלישת סקי וכרטיסים למשחקי כדורגל. לכן, היום החיפוש אחר חופשה משולבת בין כדורגל וסקי הוא חיפוש שיכול להוביל אתכם בקלות להמון תוצאות, שלכם רק ישאר לבחור מביניהן.

תוכלו למצוא היום דילים בכמה מאות יורו לאדם בלבד, עבור חופשה שתתפרש על פני 5, 6 או אפילו 7 ימים. בתוך כל הימים האלו תוכלו לשלב גם בין משחקי כדורגל, גם בין גלישת סקי, וגם בין סיורים בעיר, ביקור במסעדות מעולות, כניסה למוזיאונים ותערוכות בעיר, וכמובן ביקורים בשווקים המקומיים והמהממים. זה הזמן שלכם לארגן לעצמכם את החופשה המושלמת, להשאיר את העבודה והלחצים מאחוריכם, ולהעניק לעצמכם חוויה שתנתק אתכם מהשגרה ותחבר אתכם לעצמכם. תהנו!

ספורטיבי ! חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל

במחירים מנצחים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית ממומחי הספורט שלנו

חבילות למונדיאל 2022 בקטאר בהנחות למקדימים להזמין.