ספורטיבי
תפריט

הכירו את האטרקציות המובילות בברלין למטייל

ברלין היא עיר תוססת, עשירה בהיסטוריה ותרבות. לבירת גרמניה יש מה להציע לכל סוג של מטייל. מנקודות ציון היסטוריות ועד גלריות לאמנות מודרנית, בברלין יש הכל. במאמר זה, ניקח אתכם למסע בין האטרקציות המובילות בברלין שכל מטייל צריך לבקר בהן.

  1. שער ברנדנבורג

שער ברנדנבורג הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בברלין. הוא נבנה בסוף המאה ה-18 ומאז הפך לסמל של שלום ואחדות. השער ממוקם בקצה שדרת אונטר דן לינדן ומוקף במבנים ניאו-קלאסיים יפהפיים. בלילה השער מואר והוא מראה לעין.

  1. חומת ברלין

חומת ברלין הייתה סמל למלחמה הקרה וחילקה את העיר במשך כמעט שלושה עשורים. כיום נותרו רק חלקים ספורים מהחומה, אך הם משמשים תזכורת רבת עוצמה להיסטוריה של העיר. גלריית איסט סייד היא החלק הארוך ביותר שנותר מהקיר ומכוסה בציורי קיר צבעוניים ובגרפיטי.

  1. אי המוזיאונים

אי המוזיאונים ממוקם בלב ברלין והוא ביתם של חמישה מוזיאונים בעלי שם עולמי. המוזיאונים הם: מוזיאון פרגמון, מוזיאון בודה, מוזיאון נויה, גלריית אלטה נשיונל, ומוזיאון אלטס. בכל מוזיאון אוסף ייחודי של אמנות וחפצים, החל מחפצים מצריים עתיקים ועד לאמנות מודרנית.

  1. צ’ק פוינט צ’רלי

צ’קפוינט צ’רלי היה אחד ממעברי הגבול המפורסמים ביותר במהלך המלחמה הקרה. כיום הוא משמש כמוזיאון ואנדרטה לחלוקת העיר. המבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה של המחסום ולצפות בתערוכות על המלחמה הקרה.

  1. ברלינר דום

ברלינר דום היא קתדרלה מדהימה הממוקמת באי המוזיאונים. הוא נבנה בתחילת המאה ה-20 וכולל פנים בסגנון הבארוק יפהפה. מבקרים יכולים לטפס לראש הכיפה לתצפיות פנורמיות על העיר.

  1. טירגארטן

Tiergarten הוא הפארק הגדול ביותר בברלין והוא מקום נהדר להירגע ולהירגע. הפארק הוא ביתם של שבילי הליכה ורכיבה על אופניים רבים, כמו גם גנים ובריכות יפהפיות. המבקרים יכולים גם לראות את עמוד הניצחון, אנדרטה שנבנתה בסוף המאה ה-19 כדי להנציח את נצחונה של פרוסיה במלחמת דנמרק-פרוסיה.

  1. ארמון שרלוטנבורג

ארמון שרלוטנבורג הוא ארמון בארוק יפהפה הממוקם במערב ברלין. הארמון נבנה במאה ה-17 וכולל אוסף מדהים של אמנות וחפצים. המבקרים יכולים גם לחקור את גני הארמון היפים.

  1. פוטסדאמר פלאץ

כיכר פוטסדאמר היא כיכר שוקקת חיים הממוקמת בלב ברלין. הוא נהרס במהלך מלחמת העולם השנייה ונבנה מחדש בשנות ה-90. כיום, הוא ביתם של חנויות, מסעדות ותיאטראות רבים.

  1. גן החיות של ברלין

גן החיות של ברלין הוא אחד מגני החיות העתיקים והמפורסמים בעולם. הוא ביתם של למעלה מ-15,000 בעלי חיים מרחבי העולם, כולל פנדות, אריות ופילים. המבקרים יכולים גם לבקר באקווריום הסמוך, הכולל אוסף מדהים של דגים וחיים ימיים.

  1. המוזיאון היהודי בברלין

המוזיאון היהודי בברלין הוא אחד המוזיאונים היהודיים הגדולים באירופה. המוזיאון מספר את סיפור החיים היהודיים בגרמניה מימי הביניים ועד ימינו. המבקרים יכולים לצפות באוסף עצום של אמנות וחפצים, כמו גם לחקור את הארכיטקטורה המדהימה של המוזיאון.

לסיכום, ברלין היא עיר שיש לה מה להציע לכל סוג של מטייל. מנקודות ציון היסטוריות ועד גלריות לאמנות מודרנית, ברלין היא עיר עשירה בתרבות והיסטוריה. אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לך לתכנן את הטיול הבא שלך לברלין ולגלות כמה מהאטרקציות המובילות

רוצים לדעת עוד בנושא? ביקרו באתר berlinil

ספורטיבי ! חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל

במחירים מנצחים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית ממומחי הספורט שלנו

חבילות למונדיאל 2022 בקטאר בהנחות למקדימים להזמין.