ספורטיבי
תפריט

האי מאן Isle of Man מקום של תחרויות ספורט שלא הכרתם

האי מאן Isle of Man הוא אחד היעדים הנחשקים לחובבים ספורט הממוקם בים האירי במרחק שווה בין בריטניה ואירלנד ובעל אוטונומיה למרות שלענייני בטחון משויך לכתר הבריטי . על אף שמדובר באי הפעילות בה היא לא כמו ספורט ימי בכנרת למשל כמו שאנחנו מכירים בארץ.

אירוע הספורט באיי מאן שעושים את האי לכזה מיוחד

תחרות האופנועים Tourist Trophy

מרוץ האופנועים Tourist Trophy מתקיים מדי שנה בחודשים מאי ויוני ומושך אליה רוכבי ספורט ומעריצים מכל העולם. המרוץ מתקיים במסלול של 60.7 ק”מ המתפתל בכבישים הציבוריים של האי, ומספק מחזה מרהיב ומסוכן לנהגים ולצופים כאחד.

ראלי האי מאן

ראלי האי מאן היא תחרות גדולה נוספת המתקיימת באי מדי שנה. אירוע זה הוא חלק מלוח הראלי של בריטניה ומושך אליו נהגים וצוותים מרחבי בריטניה ומחוצה לה. המתחרים מתמודדים עם כבישים צרים, מפותלים ולעיתים בלתי צפויים, מה שהופך אותו לאתגר אמיתי עבור נהגים ונהגים שותפים.

מרתון האי מאן:

מרתון האי מאן, הנערך מדי שנה באוגוסט, הוא אירוע פופולרי עבור רצים מקומיים ובינלאומיים. המסלול של המרתון חוצה את הנופים המתגלגלים והכפרים המקסימים של האי, ומספק למשתתפים חווית ריצה בלתי נשכחת ומאתגרת.

תחרות הקליעה בחץ וקשת

האי מאן מארח גם תחרות חץ וקשת שנתית, המפגישה קשתים מכל רמות המיומנות. המשתתפים יכולים להתחרות בקטגוריות שונות בתחום. תחרות זו היא דרך מצוינת עבור קשתים לבחון את כישוריהם וליהנות מהסביבה היפה של האי.

בנוסף לתחרויות שהוזכרו לעיל, האי מציע גם שפע של פעילויות, כגון טיולים רגליים, אופני הרים, שייט ודיג. המבקרים יכולים לחקור את המורשת התרבותית וההיסטורית העשירה של האי, כולל הטירות, המוזיאונים והאתרים הארכיאולוגיים שבו.

אירועי ספורט באי מאן אינם מוגבלים לתחרויות גדולות. לאורך כל השנה, האי מארח גם מרוצים מקומיים, טריאתלונים, תחרויות גולף ואירועי ספורט רבים אחרים. אירועים אלו מושכים משתתפים מכל הגילאים ומכל רמות המיומנות, ועוזרים ליצור אווירה ידידותית ומכילה לספורטאים ולצופים.

האי מאן מפורסם גם בזכות האגדות והמסורות שלו, כמו נוכחותם של חתולי מאנקס המפורסמים חסרי הזנב והאגדות המקיפות את הפיות של האי. המבקרים יכולים ליהנות מהסיפורים הללו ומפולקלור מקומי בזמן שהם מטיילים באתרים ההיסטוריים והנופים הטבעיים של האי.

האי מאן הוא יעד ייחודי לאוהבי ספורט ותרבות, המציע שילוב של פעילויות ואירועים המרתקים ומעוררים השראה מבקרים מכל העולם. ממעקב אחר מרוצי האופנועים האגדיים של Tourist Trophy ועד להתמודדות עם מרתון האיים הציורי, לאי מאן יש מה להציע לכולם, לא משנה מה תחומי העניין ורמת המיומנות שלכם באי יש חוויות ספורט לכל הצופים וגם למשתתפים הפוטנציאלים. אז למה שלא תשקול את האי מאן להרפתקה הספורטיבית הבאה שלכם?

ספורטיבי ! חבילות ספורט וכרטיסים למשחקי כדורגל

במחירים מנצחים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר מיידית ממומחי הספורט שלנו

חבילות למונדיאל 2022 בקטאר בהנחות למקדימים להזמין.